آیا برای مرحله بیماری کلیوی 5 هر طب گیاهی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا برای مرحله بیماری کلیوی 5 هر طب گیاهی وجود دارد

آیا طب گیاهی برای بیماری مرحله 5 کلیه وجود دارد؟ به طور کلی، دکتر دیالیز یا پیوند کلیه برای بیمار مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه توصیه می کنند. با این حال، هر دو آنها را ممکن است برخی از عوارض جانبی را در حالی که درمان این بیماری، علاوه بر این، آنها مناسب برای تمام بیمار نیست، بنابراین برخی از بیماران می خواهید برای پیدا کردن بعضی از داروهای گیاهی.
آیا طب گیاهی برای بیماری مرحله 5 کلیه وجود دارد؟
در واقع، در گذشته و دیالیز پیوند کلیه تنها دو راه برای درمان بیماری کلیه مرحله 5. پس از سالها تحقیق، پزشکان یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی اختراع کرده اند. در میان کسانی که درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است. همکاری با سایر درمان ها، این نوع از درمان می تواند کمک به بیمار مرحله بیماری کلیوی دیالیز جلوگیری از 5 یا، حداقل، کاهش بار دیالیز.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherpay کمک بیمار جلوگیری یا کاهش زمان دیالیز؟
این نوع درمان چهار توابع اصلی، که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن چهار توابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر است. در چنین راهی، عملکرد کلیه را می توان تا حدی بهبود یافته است. با بهبود عملکرد کلیه، بیمار بیماری کلیوی می تواند یک شانس اجتناب از دیالیز یا کاهش بار دیالیز.
همانطور که می دانید، بیمار متفاوت است نشانه های متفاوت به طوری که آنها اثر درمانی مختلف با کمک طب چینی گیاهی دریافت کنید. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: